onsdag 28 augusti 2013

Sista, jag lovar,

men de tär så attans vackert! Och kallt, tyvärr. Dagarna är soliga och riktigt varma men kvällar, nätter och tidiga mornar är svinkalla. Har lovat Mannen att nästa vecka ska jag börja sova med honom.


Annars har jag börjat drömma knasigt fast jag sover ute. Jag har varit vilse i en hamn i grekiska Pireus och helt plötsligt dyker en bekant man i byn upp och han skulle ge mig rätt gps koordinater  om han fick känna mig på brösten!? Jag har också pulat med pärlplattor som jag ställde ut på Waldemarsudde på Djurgården, men Jomala frivilliga brandkår spolade ner allt då de trodde att det brann. Alla mina pärlplattealster var röda, orange och gula.

Det är en jäkla tur att man får vakna och stiga upp på morgonen.

1 kommentar:

Vero sa...

Hahaha... ja, det kan vara jobbigt att drömma ibland och då är det som sagt skönt att vakna.

Ha en fin dag!