tisdag 30 augusti 2011

Kan någon tala om för mig

varför man inte skiter ut lika mycket som man äter? Jag kan förstå om man är i den växande åldern, men sen borde det finnas en sorts spärr som ser till att man slutar växa och att skiteriet i sin tur lägger på ett extra kol.

Jag är trött på att äta (gott) som en flodhäst

Flodhäst, moi, på översvämmat venusberg. Kan bero på att vattennivån steg oroväckande pga flodhäst, moi.

och skita som en guldfisk

En mycket förvånad guldfisk som skitit typ två vallmofrön på en vecka...

10 kommentarer:

Anonym sa...

Tell me about it!
En av njutningarna är ju att få äta gott men så har "de" inte ordnat med sophämtningen ordentligt. Ingen service nu för tiden. Allt får man MAGasinera. Det börjar bli fullt i mitt MAGasin nu. Suck!

Fru Venus sa...

Ha ha ha, vi som inte ens betalar hyra för nåt MAGasin!

Anonym sa...

Skicka en bild på det allt annat än gråa, billiga tyget! Och jag vill också skita som en flodhäst eller hellre en elefant. Vore himla praktiskt. Tisdagsmiddagskram på dig!
//Oinloggade Singelmamman!

Jess sa...

Kan inte svara på det där...

Fru Gårman sa...

Det där är ett av livets mysterier.

SusanLotus sa...

Skönt att höra att andra har samma problem!
Men vart f-n tar allt vägen!?

LillaTuss sa...

Det lägger sig som små fula valkar överallt. Den som har tid över kanske kan forska i varför vi skiter så lite i förhållande till vad vi äter...

Shamrock sa...

Fast med tanke på vad och hur mycket jag äter skulle jag inte få göra annat än sitta på dass hela dagarna... Kanske är bra att inte allt kommer ut

Susanne sa...

Hahahah, har samma problem....

Märta sa...

Är det till någon tröst så hjälper de inte att skita. Man antar flodhästformat iaf! PLUS att man blir öm i stjärten! :)