fredag 18 november 2016

Jag hade en plan...

Jag har funderat länge på hur jag ska förvara mina väskor på nya stället.


Fick en alldeles lysande idé här om dagen.


Tanken är att jag sätter upp krokar i taket, hänger väskorna där och skaffar mig en sådan där pinne som försöljare har just för att ta ner saker från krokar i taket.


Berättade om min idé för Guldlock när vi talades vid per telefon.


Mannen hörde mig. Snabb som en vessla väste han fram att det skulle inte hända. Någonsin.


Av tonen att döma valde jag att inte fråga varför så jag funderar vidare.


Ett alternativ är ju att hans kontor blir en walk in väsket. Ska vänta på rätt dag och föreslå det.

3 kommentarer:

Snigel sa...

Gör som jag: offra en hel vägg att fylla med krokar att hänga väskorna på. När det är fullt på krokarna får jag inte köpa fler väskor, utan att ge bort någon...

(Så var grundidén, men det går ju att hänga väskor i flera lager. *harkel*)

Ezter sa...

Hur stort ska ni bo?

Fru Venus sa...

75 m2 Ezter