söndag 24 april 2011

Jag glömde ju, vårt nya kök!

Nu är vårt nya kök i princip klart, visst blev det fint:


Okey, Singelmamman är också fin, men det var köket jag skulle visa:


Lite smått plock och pynt kvar, två strängar med silikon *faaan* och två skåpdörrar från IKEA som alltid är slut när vi är där. Nu är det slut på gemytligt småprat med vår duktiga hantverkare/snickare, nu får jag prata för mig själv när jag sätter upp väv och målar. Igen.

Nu måste jag ut, Singelmamman sitter och väntar på mig, vi ska ut och stava i solskenet, morgonmotion kallar hon det. När tar morgonen slut?

11 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Åh, den färgen på kakel är så fin.

Veronica sa...

Hon är som den där fågeln på julafton... dyker upp överallt och agerar linslus. *asg* Pöss på er

Petra sa...

Det blev ju jättefint. Vilken tur att Singelmamman är hos dig så du kommer ut och blir vallad :-)

Osloskånskan sa...

Fint! Ang silikon; diskmedel på den finger som stryker ut silikonen. Funkar skitbra! Krama Singelmamman från mig!

Shamrock sa...

Jag tycker att Singelmamman gör sig bra i ditt kök. Spara lite silikon till mig jag kan behöva öka min kupstorlek lite ;)

Snäckskalsdalen. sa...

Vilket kök! Vilket kök!

Ann Granlund, textiltryckare sa...

oj vad fräscht och somrigt. Ni/du har gjort underverk på kort tid, imponerande. Glad fortsatt helg :-)

bokhyllan sa...

Snyggt!

Pinglan sa...

Jättefint blev det!!

Tant Grön sa...

Fiiint! Underbar blå färg!

Anonym sa...

Fina bloggar ni har. hoppas ni tycker ert "himmel å hav" kök vart okej. tycker allefall jag. ha de gott/ J