tisdag 12 juli 2011

"Vi följer med husse och matte på morgondoppet"

"Oavsett väder följer vi med ner till stranden"



"Medan dom simmar busar vi på torkställningen"

"Totsie spanar på småkryp"

"Zorra vill däremot ha koll på badarna, dom får inte försvinna för vi har inte fått frukost ännu".

7 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

De är så fina! Badar du varje morgon? Är det inte kallt?

Madlar sa...

Självklart ska de följa med, är väl inget kul att sitta hemma o vänta ;)

Märta sa...

Men vilka sötnötter! Klart de ska följa med och hålla koll på er! :) *kramen*

Lippe sa...

Vilket härligt liv ni och era katter har! Klart att de hänger på ner till havet och har järnkoll på när det blir frukost!!
Kram

Simona sa...

Hej fru Venus. Jag är också trind och har två katter. Och jag läste om din bok, ska genast försöka få tag på den. Vill läsa om andras refuseringar och känna igen mig! Grattis!

Jag addar din länk i min länklista om det okej?
Ska bara lista ut hur jag gör det...

Simona sa...

Hah hah! Tror jag fick hjärnslöpp. Jag läste din blogg och OM boken som du skrev om hos Åsa och så fick jag för mig att det var du som skrivit den, men det var ju en annan bloggare...

Men gillar din blogg och din viktresa. Liknar min. Jag länkar, ok?

Renée sa...

Åh, vad söta de är!!!