onsdag 7 september 2011

Det här är jag!

Alltså Fru Venus:

"Tufft ålandstroll och samtidigt snäll piskad nudist och eventuellt en komplex och generös insufficient(?)!"

Detta enligt de bloggare som besökt mig under sommaren, Lippe, Gafflan, Fru Gårman, Knasterfaster och Shamrock, och de har alla antagit Lippes utmaning om att skriva om mig.

En mycket intressant sak här är att ingen har nämnt mitt utseende, med undantag för Knasterfaster som tyckte jag hade snygga ben, alltså inte ett ord om det ovanför venusberget traktordäcket. Det måste betyda att jag har ett rysligt vackert inre?

10 kommentarer:

Västgötskan sa...

Jag (som relativt ny läsare) blev mer nyfiken på snällt piskad nudist?
What?! Vad har jag missat? :-D

Knasterfaster sa...

Du är snygg och fin runt om och upponer och bakåfram och inuti och så har du snygga ben också!

Anonym sa...

Haha! Och jag som tidigare idag tidsinställt ett inlägg... kommer vilken dag som helst på en annan blogg nära dig. :-D
Singelmamman som återigen inte får kommentera inloggad. Men du vet ju var jag bor..! KRAM

Fru Gårman sa...

Jag beskrev det jag trodde jag skulle möta men som var helt fel, så du är ju motsatsen till det ju! :D Du är fin rätt igenom liksom! :) ♥

Tankar vid midnatt sa...

Su i dig det goda och strunta i det som inte nämns - undrar oxå vad snällt piskad nudist innebär? Är det björkriset i bastun måne...

Sus sa...

Varför skulle dom? Utseenden är så otroligt ointressant att ens prata om när ditt inre är så vackert.

förresten.

Utseenden är egentligen alltid ointressant.

(Och du HAR snygga ben :-)

LillaTuss sa...

Här kommer kommentar nr 7 och jag måste i ärlighetens namn säga att jag inte är säker på att jag sett ditt yttre (mer än små delar). Å andra sidan skiter jag i hur du ser ut eftersom jag förstått att du har ett stort hjärta samt att du skriver på ett sätt jag älskar. Det är viktigast för mig. Sådetså... (men snyggt brun har du ju varit hela sommaren)

Åsa Hellberg sa...

haha, jag har aldrig träffat dig så jag vet inte hur du ser ut.
Däremot verkar du rolig och snäll, mina favoritdrag!

Shamrock sa...

Vadå, är du inte nöjd med våra beskrivningar? Vi kan ju inte skriva allt för då skulle folk bli så avundsjuka på att bara vi har fått träffa dig

Anonym sa...

Ful, fulare, fulast
Snygg, snyggare, snyggast

Who cares? Not medelålders tanter i alla fall!

/Tantaluran