torsdag 22 september 2011

Det lönar sig att se ynklig och sur ut,

snörvla och hosta lite extra, gnälla över allt man borde göra hemma men inte orkar.

"Vill du åka till stugan idag redan?", frågade mannen när han kom hem från jobbet.

Jooo........pep jag.

Så nu sitter jag här i soffan med Mannen och tittar på elden i öppna spisen, magen full av köpepizza och kissorna nöjda i skogen. Jag var ner och hälsade på havet och venusberget när jag kom hit, tog jättefina bilder (som om ni inte sett dom tidigare) men eftersom jag inte har min egen dator har jag ju inte heller sladden till kameran.....*suck*

Bjöd Mannen på ett glas rött till pizzan. Baktanken med det var att jag kanske skulle få honom att börja öva på dom där sugmärkena jag behöver. Ni vet vad som är på gång om jag inte dyker upp mer ikväll...

10 kommentarer:

LillaTuss sa...

Ja nu är det väl verkligen på tiden att vi får se dom där sugmärkena

Gafflan sa...

Måste hålla med Hulda. Får vi se lite sugmärken eller??
Kram

Anonym sa...

Hehe, have fun!!

Anonym sa...

Oh Lala!

Knasterfaster sa...

Har han så lite erfarenhet av sugmärken att du måste undervisa honom hela kvällen? Nåja, det ena leder väl till det andra kan jag tänka. Hoppas du slipper det där in- och utandet inatt. (Av kattorna alltså).

Shamrock sa...

Men har han inte gett dig dem än?

Ezter sa...

Annars får du göra dem själv med dammsugaren!!!

Singelmamman sa...

Hahaha! Knasterfaster och Ezter är för roliga! Men jag säger som de andra, fram med bevis. Och höstbilder från Venusberget ser jag fram emot.

Milla sa...

Trevlig helg!

Lippe sa...

Ok!? Tre timmar sedan förra inlägget, antar att det blir lite bilder imorgon.....