lördag 15 oktober 2011

Falsk förpackning?

Nu är vi på väg till Sverigelandet, eller kanske redan där, och världens snyggaste och trevligaste Singelmamma! Ikväll ska Mannen och jag på kuksvansparty (jag lärde mig igår att det heter just ) till nämnda snygging. Jag kommer att få träffa en hel del nya bloggvänner, pinglor som jag inte träffat tidigare. Nu hoppas jag att dessa pinglor inte har några förväntningar på mig, för jag är inte så trevlig/rolig/smart/kul/snygg(?) som en del kanske inbillar sig. Jag är.......tänk er tant i städrock som glömt att sätta i papiljotterna kvällen innan och som gett ordet traktordäcksmage ett ansikte. Lite kvinnan brunsås, det är jag det. Inte glammig på en fläck. Så, nu är ni förberedda.

Annars kan jag tala om att benen är nyrakade och bara (såg nu att jag glömt stortårna), jackan kvar hemma och vaniljvodkan nerpackad. Ha en fin lördag, kram!

14 kommentarer:

Shamrock sa...

Ha det så kul och hälsa alla kändisar

Elle sa...

Blev helt andfådd bara av att läsa allt vad du gjort under fredagen och önskar dig nu en skön och avkopplande lördag - det är du värd!
Ha en helt underbar dag!
Kram Elle

LillaTuss sa...

OMG! Längtar redan efter en rapport

Sus sa...

Vaniljvodkan gör dig varm!

Ses ikväll =)

Åsa Hellberg sa...

Hoppas det blir superkul!

Milla sa...

Vaniljvodkan lär nog slå till direkt efter din gårdag =D
Kul brukar det bli då det sker, hehe. Men vad-sa-du-att-partyt-hette-sa-du?
Ha så kul nu, kram.

Singelmamman sa...

Perfekt! Då ska jag bara köpa sprite så kan du få sommardrink!

Snäckskalsdalen. sa...

Nej, vad är det för smörja du skriver i det här inlägget "inte så trevlig/rolig/smart/kul/snygg", vad är det för skit, det är inte sant en millimeter för det är ju precis vad du är, har du inte hajat en meter att du har DET, precis det "detet" som så många saknar......nu får jag ta och pila över till Åland och "ta ett snack" med dig! Och likadant med det här: "tänk er tant i städrock som glömt att sätta i papiljotterna kvällen innan och som gett ordet traktordäcksmage ett ansikte".....var får du alla dumma tankar ifrån......Ha så kul och jag saknar er allihop och tycker just nu att det är synd att jag bor där jag bor....
Kraaaamar

Anonym sa...

Ha det riktigt kul nu och känn dig som en prinsessa (med hår på tårna) för nog tror jag du duger jättebra precis så som du är.

Märta sa...

Ha en riktigt härlig kväll! *kram*

Malla sa...

åh vad roligt men kuksvansparty!

Ulrika sa...

Ha så trevligt på kuksvanspartyt!
Och tack för kortet! Det värmde upp i eländet ;)

Kramkram
Ulrika

Ellen sa...

Ameh! Låt oss Säga att vi ser fram emot att se dig. Traktordäck eller inte!!

Anna sa...

Brunsås är gott!!