onsdag 22 februari 2012

Venusklänning

När man ligger hemma hinner man bläddra i sådant som man inte gör annars, som Ellos lilla vårkatalog. Hittade en klänning där som jag dessutom skulle få 50% rabatt på. Beställde den idag. Gillade färgerna och så ser den ut att vara magvänlig. Hittar inte bild på nätet men konstnärlig om jag är har jag ritat av den så att ni får se hur snygg jag kommer att bli i vår:


Den är blå och grön, ja då, blå och grön, lös modell med nån sorts pingvinärm och ganska kort. Fickor i sidorna som inte syns och sen det bästa då, magvänlig. Magen kan gunga runt där inne alldeles ifred  utan att bli strypt av linningar eller gummiband i midjan och jag kan låtsas att det inte finns nån mage där överhuvudtaget. Kommer att passa utmärkt till mitt blå armband och mina blå och gröna skor. Nu är det bara att vänta då den kommer i mitten på maj....

13 kommentarer:

Agneta sa...

Du kommer bli jättesnygg, det syns lång väg!

Lippe sa...

Snyggt!! Ser fram emot att få se dig i den stassen ;)
Kram

Ezter sa...

Inte ens på teckning får vi se ditt ansikte!

Elle sa...

Fru Venus är huvudlös även i tecknad form!! ;)

Shamrock sa...

Gillar speciellt din orangea hudton för den är svårmatchad må jag säga

h sa...

Shamrock: Hon matchar ju Ranelid!

Fru Venus sa...

Va fan...hur mycket tuschpennor tror ni en 47-årig tant har!? Det är ju.....hudfärgat? :-))

Susanne sa...

Kanonsnygg

Anonym sa...

Tror inte fru Venus e någon tant....

Mässkalle

Anonym sa...

Men att du har 6 fingrar på v. hand visste jag inte sen förut... :o) Men outfiten blir nog toppen!

Malla sa...

haha du är underbar! :D

Knasterfaster sa...

Den får dina ben att se tjocka ut men det är nog bara på teckningen. Du kommer att bli fin! Hoppas klänningen är sval också.

Shamrock sa...

haha - Helena har rätt det är Ranelidfärg