söndag 4 mars 2012

Sol, sol, strålande sol!

God morgon på er!
Vilket väder!
Vi drar till stugan över dagen, lär ska vara öppet vatten nu - otroligt!
Vi tar kissorna med oss då de behöver rejsa av sig lite utomhus, grejerna lever farligt inne om vi säger så.

Föreställningen igår var bra, riktigt bra. Han bjuder ju verkligen på sig och har en underbar självdistans. Sen vet jag till nästa gång att om man sitter längst fram och exakt i mitten är det just den personen han vill prata med när föreställningen börjar. Okey, han var snäll men liiite pinsamt var det. En av mina arbetskompisar träffade honom på krogen efteråt och då fick hon en hälsning med tack och en autograf på en servett som hon skulle ge mig, så det har jag hemma nu.

Han kunde verkligen prata Claes. Han påstod att det berodde på en sjukdom, andningen var kopplad till talet, om han inte pratade andades han inte heller, han hyperventilerade typ :-)))  Har ni en möjlighet att se den i Sverigelandet, gör det.

Nu frukost och iväg till paradiset, hörs!

5 kommentarer:

Ezter sa...

Då satt du precis rätt, nog kunde du prata med honom!? Låter som en bra kväll och en toppenplan för idag! Jag undrar bara...Har ni kattorna helt som innekatter i stan och så får de vara ute när ni är vid stugan? Funkar det?

Maria sa...

Vinnaren är utsedd!
Kika in och kolla vem det blev!

Fru Venus sa...

Ezter: Kissorna är inne i stan och helt ute i det fria på stugan, funkar jättebra :-)
Maria: Det ska jag göra!

Ezter sa...

Okej! Trodde inte det funkade så, trodde de blev rastlösa inne, när de väl fått smak på friheten. Yngsta har ju innekatt, därför jag funderade ;)
Njut nu av dagen!

Snigel sa...

Jag ska iväg och "träffa" Claes Malmberg i april, men jag hamnar nog inte längst fram. Hehe. Tack för varningen!