tisdag 15 maj 2012

Inför årets första bloggbesök på venusberget 4 - 6

Att tänka på:

Mannen kommer - Gud vare med honom - att vara med oss lite nu och då.
Ställ in er mentalt på utedass.
Havet är ca åtta ( 8 ) grader varmt nu :-)

Ni behöver fundera på att:

Om ni ska ta bikini eller baddräkt med er. Nakenbad går också bra.
På lördag avgår Kapten Haddocks lyxkryssande husbåt från Kastelholms slott kl. 11.30. Prick, sa han. Alltså uppstigning kl. 09.00. Prick, sa jag.
Ska vi dricka hälsodrinkar på mornarna eller bubbel rätt igenom?

Jag måste:

Leta fram ett nattlinne. Nakenspringandet får ta en paus nu.
Inhandla engångs/plastglas?
Köpa öronproppar, nåt lugnande och......en bra bok åt Mannen?

9 kommentarer:

Shamrock sa...

Åh vad det låter kul. Men jag står fast vid mitt beslut (men det är svårt). Ni får ha det så kul

Anonym sa...

Blir nog en toppenfest, jädrar vad du grejar och ordnar : )

Monica sa...

Du ska visst inte köpa något engangs/plastglas!
Det gör vi!!!!!!!!!
Öronproppar-check
Lugnande-räknas bubbel?
Bok till Mannen- "Emma"?;)
KRAM!

Jess sa...

En flaska whisky till mannen kanske? ;)

Fru Venus sa...

Mannen hälsar att det finns inte på världskartan! :-)))

Gafflan sa...

Men ÅHHHHH vad jag önskar att yngsta kunde struntat i att konfirmera sig känner jag just nu. ;)
Pöss

Singelmamman sa...

Uppgång kl 8 för en snabb promenad/joggingtur.

Sus sa...

singelmamman: Dags för en videoblogg?

Nica sa...

Åh, det låter helt ljuvligt. Ska jag skicka ner mamma till Haddock för att säga hej, kanske? :)

Pöss!