lördag 5 maj 2012

Kanske vi inte hörs mer...?

Mannen är på G.
Han vill ha hjälp av mig.

*suck*

Hela kvällen igår borrade han i berg. Borrade, borrade, fastnade med borren, slet och drog, borrade upp och borrade ner igen. Idag ska han fortsätta. Med glädje verkar det som.

Vissa delar av detta altanbygge roar honom mer än andra om vi säger så.

Han ska använda snigeldynamit. Det är där jag kommer in. Jag ska hjälpa honom hälla ner blandningen i hålen i berget. Två meter från altandörren. Okey.

Men. Det tar ett dygn innan berget spricker. Jag tror inte Mannen orkar vänta på det. Jag tror att han börjar fundera på andra alternativ, alternativ som går fortare och kanske låter lite mer flyger omkring lite också.

Den som lever får se.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Såna är dom! Otåliga. ;)

Snäckskalsdalen. sa...

Du saknar aldrig spänning i ditt liv i alla fall!
kram

Singelmamman sa...

Snigeldynamit låter som en dynamit i min smak. Tycker sprängande saker är lite läskiga..

Märta sa...

Håll styr på mannen nu så inte hela stugan flyger i luften!! :D

Elle sa...

Män vill ha lite mer action, det ska gå snabbt och vara öronbedövande.
Ordet snigel är inget för dem, du får döpa om dynamiten...action-hero-secret-dynamite...eller så.

Agneta sa...

Tag skydd!

Fru Venus sa...

Elle: DET köpte Mannen :-))