söndag 13 maj 2012

Vilken morgon!

Strålande varm sol redan tidigt på morgonen, kurrande kissor som varit ute hela natten, mbb, frukost och goda nyheter! klart.se lovar strålande väder nästa vecka när våra gäster kommer och veckan efter när vi har semester, ännu bättre väder! Nej, det kan inte ändra ännu, inte den här gången!

Vår husbytarfamilj från Malmö har hört av sig och nu börjar den riktiga planeringen, kul!

Idag ska jag försöka få in strålande-dag-borde-göra-massor-på-gården, firande av morsdag på två håll, deklarera(!?), Formel 1 lopp, sjutton mail och sen allt det vanliga, hosta-flämta-pipa och knåda armbåge.

Hejhopp!

6 kommentarer:

LillaTuss sa...

Samma lika här... åtminstone vad gäller vädret

Viktnedgangsomfunkar sa...

Grattis på Morsdagen Venus!
Hoppas dina nära firar dig ordentligt! :)
Kram

Märta sa...

Då hoppas jag kidsen lagar morsdagsmiddagen medan du sippar på ett glas vin!
Ha en riktigt fin solskensdag! *kramen*

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Vad härligt!
Ska ni bo i hus i Malmö? Var??

KRAM!

Renée sa...

Jag ska snart ut å kolla omgivningen!

Snäckskalsdalen. sa...

Har läst på i förra inlägget nu! Jag får ta och kopiera av det för jag kommer inte ihåg så många punkter på en gång.......Var det prat om snarkningar förra året - fast det var en dum fråga, jag minns inte så mycket mer än att det var alldeles, alldeles uuuunderbaaart!
Nu har jag allt lite resfeber, det har jag!
Och håll kvar det där vädret, snälla!
Och kanske då att jag stannar en vecka till....öhhhhh!
Kramar