torsdag 19 juli 2012

Nej, det är inte samma bild som igår,

nu äter vi frukost!


8 kommentarer:

Anonym sa...

Ljugbild tror jah.....haha

Mässkalle

Märta sa...

That settles it! Jag flyttar till Åland! :D
Ha en tokskön dag och njut av solen!!

Fröken Hulda sa...

Spelar ingen roll. Huvudsaken är att du har sommar nu :)

Singelmamman sa...

Samma sol här. Dock har jag inget hav så nära.

Åsa Hellberg sa...

Jag gillar dina bergsbilder. Regnar det ALDRIG hos dig?

Helena sa...

Hmm....men du har inte datum på dina bilder. ;)
Är det inte så att du tagit alla samma dag och bara lurar oss att du snott solen hela sommaren (förutom lördagarna)?? ;)

Anonym sa...

Makalöst vackert! Jag skulle inte få gjort nåt vettigt om jag hade så som du!
Kram Ullis

Knasterfaster sa...

Är det lilla molnet på rätt plats?