torsdag 27 september 2012

Om ni

hör något som mullrar är det inte åskan (trots ösregn) utan min mage.

Lite efterdyningar av kantarellerna kombinerat med torkade aprikoser som jag tröstade(?) mig med igår. Jag vet, på en smarthetsskala får den en tvåa av tio möjliga. Nu har i alla fall min mage mullrat i 1½ dygn snart med påföljande....aktiviteter. Ett annat resultat av det är att jag sovit som en kratta i en skottkärra. Nu är jag trött och mulen, som vädret utanför. Kommer det alls att bli ljust idag?

6 kommentarer:

Singelmamman sa...

Samma väder här. Borde finnas dra-täcket-över-huvudet-garanti vi sånt väder.

Ezter sa...

Som här! Vi får hoppas, Venus!

Mammahäxan sa...

Kantarellstopp. Aprikosstopp. Nuuu!
Tänk på att du har viktiga saker att göra i helgen;)

Anonym sa...

Man kan undra..med vädret???
Och även vädret i magen???
Tänd några ljus och drick maglugnande te och mys till det....nu är det ju fredagsmyyyys!!
Ha en fin hleg och ta hand om dig vännen
Ann-Louisekram

Anonym sa...

Ja... dé förståss...nedrans ..där är jag ju en dag för tidig....torsdagsmyyyys då!!!

Malla sa...

ser mörkt ut här uppe iaf!