fredag 5 oktober 2012

Glädjefnatt från Norge

När jag kom hem igår såg det ut så här:


Man får vara glad över att man bor högst upp och att grannen är ärlig när paketen lämnas så här. Jag blev glad över paketet, jag blir alltid glad över paket, men den här gången fick jag ångest också. 10 x 13 norska kronor i frimärken......fi fan vad dyrt!


Inte mindre än tre paket och ett fint kattkort från Grekland - svart katt, vad annars ;-)


WOW! Ett jättefint, rätt väg linjerat, skrivblock med tygpärm, en sjal från Grekland i turkos och brunt (nästan de enda färger jag använder förutom rött) och en handstickad sjal i alpacka och silke, stickad av Gros dotter, underbart mjuk och skön i en fin röd färg. En sen födelsedagspresent som jag uppskattar väldigt mycket, speciellt nu :-)

Gro hittade min blogg en gång i tiden, fast hon inte bloggar själv, och vi håller kontakt lite nu och då. Väldigt roligt med en bloggvän som ändå är lite utanför blogglandia. Tusen, tusen tack Gro! <3>

1 kommentar:

h sa...

Vad gulligt! :)