tisdag 2 oktober 2012

Lång dag....

Började mitt gamla vanliga jobb idag, eller egentligen igår, men jag valde att jobba gårdagens timmar tidigt i morse. Fyra timmars jobb som ska vara klart till klockan sju, då kan ni ju räkna ut hur tidigt jag började.

Nu frukost med Blåöga, en dusch, en timme skriv och sen på nästa jobb. Jag har en känsla av att jag kommer att slockna som en fackla i ösregn ikväll vilket passar bra då jag blir utan tisdagsmiddag med vin :-( Bästa bästisen S ligger i Turkiet och lapar sol. Det låter.......alldeles underbart, eller hur?

6 kommentarer:

Singelmamman sa...

Oj! Men du är rädd om dig eller hur? Det är du väl?

Och så ser jag att du minskat ner på dig. Det går åt rätt håll!

Gafflan sa...

Vilken dag.
Ta det så lugnt du kan. :)

Malla sa...

jaha, i turkiet skulle jag gärna befinna mig!
ta hand om rej!

Ezter sa...

Tycker nästan det låter orättvist!

LillaTuss sa...

Jisses! Det där gör du väl inte om för ofta... eller?

Märta sa...

Vad skönt att kunna flexa (även om du måste stiga upp i svinottan).

Lapa sol lät inte fel. Inte fel alls.

*kramen*