torsdag 25 oktober 2012

Tre timmar...

...med tankarna på annat fick vi igår kväll. Kändes bra, även om man inte helt kunde slappna av.


Bubbel, mingel, snittar och en förhandsvisning av senaste Bondfilmen, "Skyfall".
Den har premiär på fredag, se den! Vansinnigt bra, tokfina recensioner, ursnyggt filmat och makalös regi. Första gången jag velat släppa fram ett par tårar när en Bondfilm slutat. Daniel Craig är enastående!

Jag är röd över att drygt fyrahundra personer tittat in här trots bristen på inlägg under en liten vecka, men jag lovar, jag ska bättra mig. Måste bara, på något sätt, landa först. Sköt om er.

12 kommentarer:

Anna lever i dag sa...

Kram på dig!

Ezter sa...

Har saknat inlägg här! Kram!

tigerlilja sa...

Landa i frid, om det är möjligt.
Glad att du fick dom tre timmarna.

Malla sa...

hej på dig, jag undrade vart du varit!!

Mammy sa...

Hej! Där är du ju!! :D

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Hihi ja det får visst bli en Skyfall-titt tror jag...

Märta sa...

Vad gott att få ett livstecken från dig! Och att höra att det gås på premiärer!

Själv har jag sett alla Bond miljarders av gånger och du må tro att jag är nyfiken på den nya!!

Landa nu mjukt och fint och sköt om dig!! <3

Hosanna sa...

Landa på du. Tittar in igen.

Solsippan sa...

Landa på du, åtminstone jag kikar regelbundet in på din sida. Kram!

Osloskånskan sa...

Är du ute och flyger?

Malde sa...

Landa på du. Har saknat dig, Vännen!

Kramar <3

Susjos sa...

Åh..nu vill jag också se Skyfall, han är ju så snygg också den där Mr Craig. Som ju gör en enastående insats i amerikanska Stieg Larsson filmen : "The girl with the dragon tattoo"

Sköt om Dig!