fredag 23 november 2012

Äventyrsdag!

Idag ska jag åka färja, åka buss och ta en promenad för att träffa en vän som jag inte träffat tidigare. I Stockholm i Sverigelandet. Hon kommer ännu längre bort ifrån. Från Vettel land. Alltså Tyskland.

Spännande. Jättekul! Hela dagen ska vi vara tillsammans. Tror jag. Hoppas jag.

Jag kommer hem klockan 23.30 ikväll.
Åker iväg 06.45 imorgon bitti igen. Till Uppsala i Sverigelandet. En jobbresa. Kommer hem vid midnatt igen.

Gissa hur mysig jag kommer att vara på söndag? Just det. Med det tar vi då.

Nu ser vi fram emot denna dag. Dessutom har Mannen skickat med sitt kreditkort med en liten slant på. Kan det bli bättre? Ha en underbar fredag!

13 kommentarer:

Sus sa...

Men varför stannar du inte hos mor din tills i morgon så slipper du en resa i alla fall?

Sthlm är grått idag. Också.

Ha en urtrevlig dag!

Renée sa...

Hehe, vad gör man inte för ett kreditkort med pengar!!!

Petra sa...

Ha det bra i Sverigeland.

Ezter sa...

Krama Elle från mig!

Mammy sa...

Vettel land! Hahaha!! Du är härlig!!

Hoppas ni får en jättetrevlig dag och att du hittar något fint att shoppa.

Kram

Anonym sa...

En trevlig dag önskar jag!

Men heregud har du ingen egen plånbok! Vi är väl jämställda!

mw

Anonym sa...

En trevlig dag önskar jag!

Men heregud har du ingen egen plånbok! Vi är väl jämställda!

mw

Anonym sa...

En trevlig dag önskar jag!

Men heregud har du ingen egen plånbok! Vi är väl jämställda!

mw

Anonym sa...

En trevlig dag önskar jag!

Men heregud har du ingen egen plånbok! Vi är väl jämställda!

mw

Gafflan sa...

Åh vad kul! Dagen kommer säkert att bli toppen!
Kram

Pockethexan sa...

Hoppas att din dag blev lika mysig som våran blev med vår hemliga vän!

Kramis från Pockethexan o hennes Oumberlige make som kommer att visa bildbevisen när vännen är hemma i säkert förvar igen!
Välkommen in för en visit för jag kommer åter för att se hur det gick för er!

Hovdamen sa...

Det låter som att det blir några händelserika dagar. Ha så kul o du, vad bra att du får pengar med dig då:-)

Hovdamen sa...

Det låter som att det blir några händelserika dagar. Ha så kul o du, vad bra att du får pengar med dig då:-)