fredag 2 november 2012

Malin

Malin, det är ett prima namn det.
Det är även människorna bakom namnen. Underbara kvinnor.

Det råkade sig så att två olika Malin hörde av sig idag. Helt oberoende av varandra.
Båda ligger nära mitt hjärta. Båda är kloka, smarta, roliga och vackra. Både på in och utsidan.

Nu är det inte sagt att det blir någonting, men bara tanken på att den ena tänkte på mig av en anledning, och den andra av en annan anledning, det räcker gott och väl. Lite människovärde är inte helt fel i dessa tider.

Tack för att just ni finns.
Nu ska jag snyta mig och åka iväg på mitt lilla mini-tränings-hjälp-jobb.

4 kommentarer:

Shamrock sa...

jag heter inte Malin men jag tänker på dig ibland jag med ;)

Fru Venus sa...

Jag vet Shamrock, jag vet :-) Och tur är det!

Knasterfaster sa...

Jag känner bara en Malin och det är en hyvens tjej! Även jag tänker på dig.

Fru Venus sa...

Tack Knaster :-)