måndag 3 december 2012

Adventskalender + Elle


När jag träffade fina Elle för någon vecka sedan fick jag bland annat en adventskalender i choklad av henne. Under tjugofyra dagar får jag nu frossa i en chokladbit per dag. Hoppas jag orkar med en hel bit per dag ;-)

Annars. Vår träff i Stockholm. Förutom strålande solsken och blå himmel gick vi 283846216 meter på kullerstensgatorna i gamla stan, fikade vi, pratade, "släpade" på en söt och mycket trött liten dotter som inte alls förstod vad vi babblade om, besökte 98% av alla krimskramsbutiker med Sverigegrejer som finns i Stockholm och jag slutade aldrig att förundras över hur vansinnigt klassiskt vacker denna tjej var! Helt utan smink och så vacker, så vacker. Ja, både in och utsida. Finafina Elle.

Nu ska jag på utvecklingssamtal. Grejt.

4 kommentarer:

Ezter sa...

Vad kul med lyckat möte!

Elle sa...

Helt utan smink? Varför stod jag i badrummet i två timmar innan vi träffades? ;D

Tänk att du inte nallat av chokladen!
Tack för en fin dag och nästa gång utan trötta barn...
Finafina Fru Venus ♥

Gafflan sa...

Vilken smaskig kalender! Tur inte jag har en sådan för jag hade nog satt i mig hela på en enda gång. ;)
Kram

h sa...

Har ju sett foto på (B)Elle så jag tror dig. :)