måndag 17 december 2012

Väntavecka

Måndag igen då.
En måndag som börjar med att vänta.
Vänta på, förhoppningsvis, roliga jobbsamtalet.
Vänta på vad fredagen har med sig på knölsjukhuset.

Annars är det en bra vecka, en strukturerad vecka, jag vet var och med vad jag ska jobba denna vecka. Åtminstone på pappret. Idag ska jag åka taxi och titta på hästar. Det är ett jobb det också.

Till tonerna av frontlastare och lastbil som kör bort snö från gatan nedanför, och till utsikten av fallande snö ska jag nu inta frukost och sedan iväg. Ha en bra måndag!

7 kommentarer:

Gafflan sa...

Struktur är bra men knölsjukhus är dumt.
Här snöar det inte men det regnade igår.
Ha en bra måndag.
Kram

Singelmamman sa...

Ring sjukhuset idag igen om du har möjlighet. Ha en bra måndag.

Elle sa...

Jag har en fullspeckad vecka. Bland annat ska jag nog börja med julklappsinköpen snart... Börjar bli dags va? ;-)
Här regnar det och är 5+.
Kram

Anonym sa...

Lycka till med din vecka!
Ann-Louisekram

christel sa...

Vägra bänta

christel sa...

Eller vänta

Agneta sa...

Hoppas du får en bra vecka!