måndag 14 januari 2013

Jag vill ha jul!

Alltså jul som i gran, tomte, skinka och gröna kulor. Inte hjul som i skottkärrehjul.

Jag gillar att pussas och kyssas. Mycket. Mest hela tiden Ganska ofta.

Det är lite dåligt med det nu för tiden tycker jag. Kan bero på att jag går till sängs med Lee Child, Ken Follet eller Harlan Coben. Kan också bero på att Mannen ligger och pillar på sin minipadda (det är inte jag som är minipaddan). Kan också bero på att hans mun oftast är upptagen av påsar med bajssnus.

Alltså. Julen. Jag har en plan.

Om jag hänger en mistel i varje dörröppning (vi har nio hemma) och man ska kysspussas varje gång man möts under en mistel borde man ju slippa till någon gång i alla fall.

Bra plan va? Ibland är jag skrämmande smart.
 

4 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Men hur gör ni med snuset?!
Eller menar du att du slipper till med vem som helst som råkar komma under misteln?

Shamrock sa...

Jag tycker att ni kan kyssas i dörröppningar året runt utan mistel

Ezter sa...

En mistel kan väl hänga i dörröppningen vare sig det är jul eller ej?

Baronessan sa...

Nä, fy tusan för mer jul. Nu får det vara bra. Men pussar/kyssar vill man ju ha. Men det är lika fattigt här. Även här prioriteras snuset av Gubbe. Huuuuuur kan det komma sig?
Angående din plan. Har han inte snus inne när han går förbi dörröppningarna? Annars är det en bra plan. Man kan ju sätta sig på en stol i den mest trafikerade dörrhålet :)