torsdag 14 februari 2013

Min fina familj!

Jag har inte glömt bort er även om jag inte är hemma.


Guldlock: Jag räknar med att du inte hämtat kassen med sängkläder jag tvättat åt er ;-) I kassen finns en liten överraskning. Jag älskar dig så min kloka politiska superstudent och jag är väldigt stolt över dig

Blåöga: Mitt lilla bestämda yrväder, så klok och så galet rolig mellan varven. Älskar dig så att det gör ont! Kolla vitrinskåpet med skor ;-)

Mannen: Vad skulle jag vara utan dig Havsöga? Du är mitt allt, i ur och skur, i solsken och gråväder. Älskar dig med hela min kropp, och det vill inte säga lite det! När du bytt från kostym till vardagskläder kan du ta en titt i min behålåda ;-) Ses i natt, kram!

Sedan gör det inget om det är dammsuget när jag kommer hem.

5 kommentarer:

Ezter sa...

Så fint du skriver till dina kära :)
Hoppas de uppskattar dig lika mycket, som du dem!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Du är bara så BRA!!!

Mångmamma sa...

Gillar på det!

Knasterfaster sa...

Åh, hoppas de läser din blogg så att de hittar paketen (och dammsuger)!

Mammy sa...

Fint du skriver till dina kära! <3

Hoppas det gått bra med arslet!?