fredag 22 februari 2013

När man tänker till, förbereder sig och har en plan.

Ja, det lyckas inte då heller alla gånger.

Har mycket viktigt på gång som betyder papper. Arbetsansökningar, intyg, födelsedagskort och kuvert med pengar, läkarintyg och sådant. För att vara på den talibansäkrasidan låstes allt in i Blåögas rum igår kväll. Taliban-tugg-säkert. Tog natt (med henne sovandes mellan mina knän under täcket).

Det blev morgon. Jag hittade detta:


Super-duper-starkt lim! Ska laga/limma ett par stövlar och ett par skor. Det var väl en jäkla tur att hon inte tuggade sig igenom plasten och sedan tuben, det kan ha varit sluttuggat för evigt då. Annars är jag glad att hon hittade limmet, har undrat var jag lagt det.

3 kommentarer:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Hahaha! Får bilder framför mig på en stillatigande Talliban... ;)))

Kram!

Tina sa...

Hej!
Är hemma igen och har läst igenom din blogg för att hitta kärnan till din "höns-ide". Trodde ni skulle flytta, men sen såg jag att de var sommar-höns som du vill ha.

Mums för nykläckta ägg ;o))

Baronessan sa...

Vilken rackarns katt! Här tuggas det endast på vissa växter.