fredag 19 april 2013

Dejta? Jag?

Varje vecka får jag ett mail från Zoosks dejtingapp(?).

Oftast står det: "Nu kan vi erbjuda dig ytterligare tio matchande dejter som vill ha kontakt med dig"

Öh....  1. Jag har ingen app. Måste man inte han en speciell telefon till det?
2. Vem (jag?) har  anmält mig till någon/Zoosk dejtingsida?
3. Dejtar jag?
4. Vem sjutton skulle vilja träffa/dejta mig?

Sedan är ju inte jag singel.
Eller, det kanske jag är, med tanke på den "ordväxling" Mannen och jag hade igår efter en lägenhetstitt....?

2 kommentarer:

Renée sa...

HAHAHA!!

Jigglypuffan sa...

Jo, denna reklam kan vara festlig! Mitt ex fick så fort han ändrat relationsstatus på fejjan upp reklam om unga tjejer som sökte äldre män, samt reklam om potensförhöjande medel ;-)(han är 52!)

Men är du intresserad finns kandidat på min blogg ;-)