måndag 1 april 2013

Mig lurar man inte!

Tillbaka i staden igen.

Zorra är skitsur.
Totsie är sur men hungrig.
Mannen är sur men har fjärran i säkert grepp i sin hand.
Blåöga är hemma igen och så där vanligt vardagssur.
Jag är skitsur men nyduschad.

Apropå nyduschad.
Såg mig i spegeln. Noll frisyr, långt skägg, hängbröst, sladdrig mage och knöliga knän.

Men sedan kom jag på det. Det är första april idag!
Ha! Den gick jag inte på, mig lurar ni inte, åh nej.
Det var någon annan i spegeln. Kollar på nytt imorgon, men snyggt försök.

4 kommentarer:

Realisten sa...

Men det är ju bra att ni är sura alla samtidigt. :)

Singelmamman sa...

Håller med Realisten. Men varför var ni så arga?

Anonym sa...

Hmpf. Vi var SURA för att vi måste åka tillbaka in till stan!Ju. /Venus

kicki sa...

Ha ha ha UNDERBART ♥