måndag 20 maj 2013

Jösses...

Två personer - som båda anser sig vara experter på ett helt nytt område - jobbar oändliga timmar med att få ett fungerande hönshus, utegård och lyckliga höns med kunskap endast från en bok om höns. Jag målar, Mannen bygger nya reden och vi diskuterar sittpinnar, foderautomater och om vi ska ha en skitbräda eller inte.

Våra kommande höns kommer att behöva gå i terapi efter en sommar hos oss.

Omålat men med nya hängbrädor

Första varvet målat och ny lucka

Nu hoppas jag att tonerna på jobbet är lika positiva idag som de var i fredags när jag gick hem.

3 kommentarer:

Singelmamman sa...

Fint! Och de positiva tonerna på ditt jobb hoppas jag också på. Ha en glad måndag!

Anonym sa...

Blir toppenbra det där! Och jobbet med, hoppas jag!

Ezter sa...

Klart tonerna är lika positiva idag!