tisdag 4 juni 2013

Dagens sko


Shoppingen började redan ombord på färjan igår morse. Blåöga hittade ett par skor i beige mocka, ursnygga och till nedsatt pris.

Annars är Blåöga en väldigt bra shoppare. Dels för att hon shoppar för egna pengar, min börs är inte inblandad, men mest för att att hon är så ekonomisk. Otaliga var de gånger hon tittade ner i påsarna och utbrast "Oj vad pengar jag gjort av med" (och då var det inte så mycket), eller "Nä, nu räcker det, jag är nöjd och kan köpa jeans en annan gång". Hon kommer att klara sig bra i framtiden.

Även ett par svarta skor köptes, två väldigt olika och fina klänningar, samt en kjol i storlek med en grytlapp. Jag hoppas hon går med på att visa sina fynd då hon var så fin i allt!

Jag köpte inte ett jota, men jag fick blåsor på fötterna och så fick jag träffa Mammahäxan. Det sistnämnda och en heldag med Blåöga var värt blåsorna.

5 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Väldigt snyggaa skor!

Anonym sa...

Snygga! Glömde den där mugghistorien. Jag verkar sakna den där mörklila med röd kastrull på skallen.

Anonym sa...

SNYGGA! Å nagellacken också!

Ezter sa...

Härligt!

Snäckskalsdalen. sa...

Fina skodon!
Och dom fixar väl, dom unga, att göra balansakter i dom höga höjderna!
Kram