måndag 24 juni 2013

Samtal mellan KoolaViola och KnasLippe

KL: "Förstod du om det var Häkkinen eller hon där tvåbenta som jagade in oss så tidigt ikväll"?

KV: "Nä....*kluck-kluck*...men det är ditt fel då du rymmer alla dagar nu".

KL: "Rymmer och rymmer, vi behöver väl inte gå i klump hela tiden!"

KV: "Jo, det tycker jag. Du har retat upp Häkkinen också. Han kommer inte att sätta på dig i första taget".

KL: "Det spelar ingen roll, det går så fort så jag märker inte av det ändå".

KV:  *krrt-krrt* "Säg det inte så han hör det, då får du inget av solrosfröna imorgon".

KL:  "Bryr mig inte, jag tänker gå dit upp till stora högen imorgon igen och plocka skalbaggar. Om ingen har koll på mig alltså. Efter att jag kläckt ur mig dagens ägg. Till skillnad från dig."

KV: "Vad du är taskig! Om du inte är tyst ber jag Snäckan ovanför oss släppa en skitloska på dig!"

KL: "*kock-kock-kock*


1 kommentar:

Lippe sa...

Hahahaha! Kackel i hönsgården på trivsamt vis. Både lite sexsnack och regeldiskussion!
Gonatt-kram ♥