måndag 1 juli 2013

Tillåtelse och önskan om fortsättning

Nu har jag en väldigt högljudd tillåtelse att sova ute i min ensamhet, gärna året om.

Blåöga tillbringade natten hos oss och hon påstår att jag snarkat så att hon inte sovit en blund!?
Till och med hon - extremt småkrypsrädd - tänkte gå ut och lägga sig bara för att slippa höra mitt snarkande. Nu finns då en stark önskan om att ytterväggen tilläggisoleras jag sover utomhus, gärna året om.

Jag har ingen aning vad de snackar om, jag sov som en stock. Och drömde något alldeles helt underbart. På grund av eventuell censur av Blogger kan jag inte gå in på närmare detaljer *rodnar* men jag hopper innerligt och ber en bön om att jag får en fortsättning inkommande natt.

Nu kör jag måndag och en extremt strulig jobbdag #hatardennaredovisning#.

2 kommentarer:

Ezter sa...

Du behöver ju inte grunna på julklappar. De får ha öronproppar i år!

Anonym sa...

Ha ha ha! Smart där Exter :-) / Venus