söndag 4 augusti 2013

Bu och Bä

Bu:
Jag har alldeles för lite skinn i ansiktet, aouch vad det är svidigt
Jag har väldigt osnygga "pandaögon" trots att jag glömt solglasögonen i stan!?
Fyra av fem hönor är "skendräktiga" och ligger och ruvar på......ingenting *suck*
Det är ostädat, wääääry ostädat både hemma i stugan och i stan....
Blåöga flyttar om tolv dagar :-(
Moderskapet kommer på x antal dagars besök idag.

Bä:
Lätt dismulet nu på förmiddagen - skönt
Ledig dag
Knaster levererar ett miniägg per dag - alltid något
Vi har hittat en annan soffa till stugan!
Jag ska laga en supergod middag till kvällen
Vi har underbara stuggrannar
Blåöga messade och gratulerade mig på födelsedagen i morse. Tanken var god även om dagen var fel :-)
Moderskapet kommer på besök idag

Nu brunch!

Trött Zorra, känns bekant :-)

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Puh! Hickade just till och funderade på om jag sovit bort flera dygn när jag såg att Blåöga grattat dig idag. :-)

Snäckskalsdalen. sa...

Jag hickade också till och kastade ett öga nere i högra hörnan av datorn och det står 4 där, puuuuh!