torsdag 26 september 2013

Det var lite tuffare idag

Kan bero på att vi handlade på lunchen.

Kan också bero på att på jobbet bjöds det på varma karelska piroger med äggsmör....

Högst troligt beror det på att Mannen pratar om och planerar helgens mat.

Jag vet också vad den allra största orsaken är. Vädret. Skithösten som skuffat undan min sensommar. Blåsigt, kallt, regn, sol, hagel, sol, hagel, blåsigt, hagel, sol och lite hagel igen. I september. Alltså, jag verkligen hatar kallt och mörkt!

Så. Om man kryper under täcket ser man inte det eländes kalla regniga mörkret och fastedagen är över hux flux bara imorgon bitti när jag vaknar.

Mannen är inte speciellt intresserad av mina planer, men det är däremot Totsie, så natti natti. Igen.

1 kommentar:

Baronessan sa...

Det är nu man inte ska säga "gilla läget" va? ;)