tisdag 24 september 2013

Gräsänka....

Lite synd om mig.....inte alls. Men ensam i skogen vid havet tillsammans med kissorna. Hönsen har tagit natt, liksom kissorna


Inte ofta de sover tillsammans, hoppas de sover med mig i natt, behöver sängvärmare. Stackasr jag har fått värma rester till middagen, gud var gott det var, men det var helt okey


Annars har jag haft en turdag idag, trots att Mannen är på vift i Sverigelandet. Först ett par fina stövletter och sedan en bukett rosor av bästa bästisen S, bara så där!


Nu har jag gjort lite måstegrejer, kokat ris åt hönsen, tagit in ved och puttrat ihop några mumsiga microäpplen. Nu blir jag här en stund innan John Blund charmar mig....






Men vad jag saknar Mannen......

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Njut av din ensamhet snart nog är han tillbaka

Sus sa...

Det ser ut som en liten tomtestuga =) Så himla mysigt!

Ezter sa...

Herregud vilken nöd du verkar ha lidit ;)

Anonym sa...

Fint för dig att ha någon att längta till. Vi är många som är ensamma efter skilsmässor och annars. Var rädd om din kära man!