tisdag 24 september 2013

Nu har jag gjort det igen!

Drömt att Pia Sundhage är min svärmor och hon tycker att jag är det lataste stycke som Gud(?) har skapat! Ja, så sa hon inatt, samtidigt som hon slet kläderna av mig och skrek att jag skulle få tillbaka ett plagg för varje varv jag sprang på Stockholms stadion. Jag sprang och sprang med tungan hängande, och när jag sprungit ett varv och ville ha mina småtrosor som belöning, ja då var hon inte kvar utan där stod Bert Karlsson med ett par stövlar och undrade om jag ville komma och plocka kantareller med honom?

Helt galet. Och om Pia Sundhage nu envisas med att vara min svärmor och förstöra mina nätter vill jag ta mig sjutton veta vem hennes son är!

4 kommentarer:

Vero sa...

Hahahaha... you made my day!
Tack för din underbara humor. Eller kanske för att du delar med dig av dina sjuka drömmar.

Ezter sa...

Hur hamnade Bert Karlsson där?

Mammy sa...

Hahaha!! Vilka drömmar du har!!
Jag känner Pia sedan min egna fotbollskarriär (vi spelade i olika lag) och kan berätta att hon inte har någon son.
Men hur fan fick du in B Karlsson där!? :D :D

Tantaluran sa...

Ha ha ha!