måndag 18 november 2013

Några funderingar som ni kanske kan svara på?

  • Vad är det med vuxna män och stickade mössor - inomhus? Gärna med en ärmlös t-shirt och elvavarvshalsduk. Så osexigt och lite gammaldags respektlöst på något sätt. Om nu någon frågar tant Venus.
  • Jag har dumt nog antagit en utmaning. Plankan och armhävningar i runt tusen dagar känns det som. Lite osäker på om plankan gills idag. Om magen hänger/vilar på golvet, är det plankan då?
  • Jag har klippt mig idag. Inte för att nån har märkt det, fast jag kapat 8 cm och klippt lugg. Tanken var att färga det hemma ikväll, men det har jag glömt bort. Tror inte att någon märker det heller. Vad månne man ska göra för att det ska märkas?

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Ja vad månne vi göra för att det ska märkas? Men klart att plankan räknas. Så för jag här hemma i alla fall.

Ezter sa...

Håller med Tant Venus! Fult och respektlöst!
Min man ser faktiskt nästan jämt om jag klippt mig! Värre om jag bytt gardiner tex.
Plankan räknas, skitduktig är du!