onsdag 13 november 2013

Strul

Alltså jobbet. Tänk er byggstök, sju chefsviljor, stressade äldre arbetskollegor, sjukfrånvaro, hantverkarfrånvaro och gnäll i kubik. *pust* Tiden har gått fort men jag räknade minuterna till klockan fem i alla fall. Jag hoppas verkligen det blir lugnare imorgon, har inte hunnit med något privatliv på jobbet de senaste dagarna.

Lite småstrul på svenska sidan, lite småstrul med mitt minne, lite strul med en lokal som saknas, lite strul med vår inneboende gäst som jag egentligen ska strunta i men är man menlöst snäll så är man. Lite strul med Zorras öga, med Mannens bälte och mitt skägg.

Imorgon har vi en ny dag. En strulfri hoppas jag.

Allt bra hos er?

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Ajajaj. Här det mesta bara bra. Vi har haft så fint väder idag, sol och 10 grader, lite blåst, men vad gör väl det.
Hoppas det blir strulfritt i morgon och alla andra dagar till tidens ände.

Vero sa...

Jo då, bara bra. Tror jag. Tänker jag efter så finns säkert något att gnälla över så jag låter bli att tänka efter.

Kram