söndag 29 december 2013

Efterlysning / Kontaktannons! Typ.

Vi söker en kvinna/tjej/dam mellan 35 - 50 år som vill fira nyår med oss och en väldigt trevlig ungkarl i sina bästa år. Vi kommer att vara på stugan med allt vad det innebär; eget rum ;-) utedass, handtvätt ute i regnvatten och duschen består av vattenkokare i bastuns tvättrum eller världens största badkar med endast kallt vatten.

Men. Vi bjuder på god mat - minst trerätters - gott att dricka, trevligt sällskap, sprakande brasa och hela sydvästra skärgårdens raketer sett från Venusberget. Framför allt har vi sällskap av dig och en mycket trevlig ungkarl med alla tänder i behåll, nystryken skjorta, trevlig humor och jäkligt fint hus vid stranden.

Låter det lockande så maila mig snarast till bloggmailen. Känner du någon som skulle vara intresserad går det också bra, vi har inget emot nya människor!

Tja, jag har gjort mitt bästa :-)

18 kommentarer:

Agneta sa...

För en sekund önskade jag att jag var singel - hade kommit på studs! :)
Sen kom jag på att jag är både gift och har tre barn, och dessutom bokad på annat trevligt … men ändå! :)

Mammy sa...

Låter jättetrevligt!
Synd jag är för gammal då! :D:D
Ha en fin dag!

Ezter sa...

Både för gammal och gift... Skit också!

Anna lever i dag sa...

Ni är ju alldeles underbara... ☆♥☆

Sus sa...

Ett hus vid stranden..Hm..fast..nä.

Singelmamman sa...

Sus du är inte singel. Jag däremot... Men jag har redan bokat in mig med tonåringarna på middag. Kram

Shamrock sa...

ska kvinnan vara singel? Det framgår inte riktigt av annonsen

Desirée sa...

Suck ... vad är en bal på slottet .. Hade kommit som ett skott om jag inte bott så långt bort och planerat djurvakt. Du kanske kan tipsa honom om mig i alla fall ;)

Fru Venus sa...

Fixar det direkt MMI :-)

Anonym sa...

Låter väldigt lockande och jag är säker på att jag skulle få en trevlig kväll. Tyvärr tror jag inte att min man skulle gilla det!

Knasterfaster sa...

Min svägerska är 53 men hon ser yngre ut. Hon är ett kap. Duktig på allt.

Lotusblommans vardag sa...

Håhåjajja! Fick mig också att önska att jag fortfarande vara en singeltjej! ;)

Susanne sa...

Låter lockande,men tyvärr ska jag ha egen fest ;)

Tina sa...

Synd att man är för gammal :p

Gina sa...

Om man inte var så jäkla blyg bara! Hoppas det löser sig och passar på ett önska er ett riktigt Gott Nytt År!

Hovdamen sa...

Ha ha kul😊Hoppas att du får napp!

Gott nytt år i alla fall önskat jag dig.

Frk M sa...

Som jag skrattar! Smart och vågat. Tänk om någon hade nappat :)

Ezter sa...

Var det ingen som kunde?????????????