tisdag 17 december 2013

Vissa dagar kan bli väldigt långa

Pappersätande Talibanen (dumt dumt att lämna julpapper framme på bordet...) väckte mig kl. 05.15. Kunde inte somna om och när finaste Mannen irriterade mig i femton sekunder gav jag sjutton i det och steg upp.

Nu är jag nyduschad, nyäten, påklädd och sängkläderna är i tvättmaskinen. Julklappar till gudungar ska slås in innan det är dags för en anställningsintervju. Eftersom jag hoppas att den går bra är jag inställd på att ta en promenad sen för att plocka in lite mossa och dela ut julkort.

Sedan ska dagens tisdagsmiddag med vin planeras och lagas. Vad skönt att vi har tisdagar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med intervjun. Så du leker brevbärare. Det där med nyäten...är det ett nytt sätt att banta? Man låter de hungriga ta sig ett bett. Du får ta patent på det innan någon annan tjänar pengar. Decemberkram

Ezter sa...

Hoppas intervjun gick bra! Och att du får ett positivt svar snabbt!

Singelmamman sa...

Hoppas hoppas att mitt tumhållande ger resultat!

Elle sa...

Hoppas, hoppas att allt gick bra!!!
Kram