onsdag 22 januari 2014

Det här med mammografi

Jag har en teori om varför jag har klippkort på just det stället.

Funderade lite idag. Hur funkar det för dom med silikoninlägg? Eller vad man nu joxar dit.

Fick till svar idag att det funkar nog, men man kan inte klämma så hårt (lyllos dom då) och på bilden ser man bara en vit klump och lite vävnad/hud runt om den vita fejkbröstklumpen. Aha...

Då kom jag på varför jag är där så ofta. Jag tror - alltså inte vetenskapligt bevisat - att när jag rustar till Patagonien så når inte dom riktigt ända fram till plattorna som dom ska. Och varför inte? Jo för att det stora vita som hänger under, forna Sovjetunionen, är så stort att jag inte kommer tillräckligt långt fram.

Ska kolla med dom nästa torsdag när jag ska dit igen.

4 kommentarer:

Tina sa...

:o)
Ska dit den 5:te...

Ezter sa...

Jag var i förrgår ;)

Wilma sa...

Ska på efterkontroll på fredag...

Malde sa...

Ska dit den 6 febr...