söndag 2 februari 2014

Nej, inget för mig!


Nu har jag provsmakat, Chokladbayleys. Och visst, den smakar choklad, väldigt mycket god, inte för söt, choklad. Den är tjock och krämig. Men efter den goda chokladsmaken kommer det. i mitt tycke, en alldeles för kraftig spritsmak. Alla andra tanter på veckans tisdagsmiddag med vin tyckte den var god, godare än Dooleys (hur det nu kan vara möjligt), och att spritsmaken på slutet var pricken över det berömda i:et. Men för mig var det som att äta ett par rader Fazers blå och sedan ta en skopa hemkört på det. Nej, inget för mig. Bästa bästisen S kommer att hitta den i sitt kylskåp när hon kommer "hem" till stan.

2 kommentarer:

Ezter sa...

Jag får inte uppdateringar hos mig, så jag har missat hela helgen här! Hur kunde du få taskig kommentar när du låst?
Det där att bygga nytt är billigare, det sa de till våra förra grannar också. Tror de menar lättare, inte billigare ;)
Snälla, läs hos mig och tyck lite synd om den här stackars mamman. Och "barnet".

Shamrock sa...

aldrig hört talas om - värd att prövas tror jag