söndag 9 mars 2014

Det började bra,

med sol. Nu har det redan hunnit mulna på.
Mig gör det inte så mycket eftersom jag jobbar hela långa dagen idag också, men Mannen har gärna velat ha lite söndagsväder.

Han var på mässa igår. Jag hade helt kallt räknat med att han skulle komma hem lite smålullig och kassvis med kataloger och broschyrer. Åh nej. Promenixade hem med 0,0001 promille och två sketna A4 ark med bilder och mått på flytbryggor. Tror inte mässor riktigt är hans grej. Inte utan mig i alla fall ;-)

Nu har vi bestämt oss. Jag är ledig två hela dagar inkommande vecka.
Mannen ska på tjänsteresa igen. Jag tar kissorna under armen och åker ut och sätter mig i skogen vid havet i min ensamhet. Som jag längtar!

Kanske årets första bad efter islossningen?
Den som lever får se.

1 kommentar:

Ezter sa...

Det låter skönt! Njut av att vara där!