torsdag 24 april 2014

Rullatorskick idag

Det är jag, i rullatorskick.

Alltså min kropp behöver hjälp av en rullator idag. Jobbat natt vilket hårt bra. Vilade nån timme och var efter det styv, blå, öm, lilagul och vänster hand/lillfinger är inte riktigt medgörlig.

Nu har Mannen gett mig moppeförbud. Som vilken förälder som helst med tjejer i mopedåldern.

Nu anser ju inte Blåöga - vars moped jag flög med - att en tant på snart 50 år är i moppeåldern. Men sen igen är ju vi oense i det mesta.

Nåja, jag ska hasa ner till stan sen och stanna där idag då jag ska jobba inatt igen. Ska passa på att deklarera. Tänkte ta allt roligt på samma gång liksom.


2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Men du, du får vara rädd om dig och Mannen har gjort det bra som sagt ifrån.....Kramar

Renée sa...

Jösses, bättre du ansöker om en el-rulle! Synd att du bor så långt bort annars kunde du få låna min! Hoppas du snart är okej i kroppen. Taet lugnt!!! KRAM