torsdag 8 maj 2014

Visst bör man bli orolig när Mannen vill packa åt mig?

Mannen litar inte på att jag kommer att vila min smäckra lilla rumpa så som doktorn ordinerat.

Kan bero på att jag - trots lite oroande värk - kastar ett och annat getöga på mina jordgubbsplantor, högen med jordsäckar och blomkrukor. För att inte tala om den okluvna vedhögen...

Så nu har han ändrat en liten plan till en lite större helhemlig överraskning och begärt att få packa även åt mig. Skrämmande. Speciellt då jag har hälften av det jag kommer i på mig och andra halvan i tvättkorgen. Och resväskan är i storlek med min necessär. Och jag måste resa med strumpor på mig.

Hmm....vi får se om jag återkommer imorgon.


2 kommentarer:

Elle sa...

Väldigt ruskig situation när en man vill packa väskan...

Singelmamman sa...

Låter jättespännande.