torsdag 16 oktober 2014

Härrigud!

Jag slapp in!?

Har ingen aning om hur det gick till. Suttit på färjan och testat 7836515 alternativ på mailadress och lösenord, och helt plötsligt. Visserligen med en mailadress jag aldrig skapat (vad jag minns....) men jag är inne :-) Av någon anledning går det inte att byta mailadress på blogger, vilket är väldigt dumt då jag har noll hum om lösenord till just den mailadressen. Livets märkunderligheter.

Annars. Jag åker färja. För femte gången på tre dygn och ska åka en sjätte ikväll ännu. Att åka iväg klockan sju på morgonen och komma hem elva på kvällen (och däremellan köra vilse i och runt Uppsala på dagarna) är verkligen my piece of cake. Not. Att dessutom ha sällskap av 300 Red Bull drickande sjuttonåringar som "leker" i småbarnens lekrum och spelar på nån hårdrocksgrej med vansinnigt ljud håller på att förvandla mig till en riktig ragata. Om inte livstidsstraffet i Finland vore just livstid skulle jag gladeligen slå den där "gitarren" i skallen på ett par av dom. Höstlov. Vad är det för fel med att tillbringa höstlovet hemma?

Just ja, tack för den OERHÖRDA respons jag fick på mitt rop om hjälp. Typ.

3 kommentarer:

Agneta sa...

Tur att du lyckades komma in! Jag hade inte fixat det. Är helt väck när det kommer till tekniska saker … om jag lyckas ändra profilbild blir jag överlycklig, men hur jag gjorde har jag ingen aning om.

Kul att du är tillbaka i alla fall!

Tina sa...

Glad att du fixade det! Men kommer du nu ihåg hur du gjorde det..?? ;o)

tigerliljan sa...

Fast just jag är inte till nån hjälp alls just med det - men jag har tittat förväntansfullt mot din sida länge! Så jag hoppas verkligen du lyckas igen...