måndag 1 december 2014

Jag har tagit adjö

Av november. Tack och hej mörka skitmånad. Jag måste dock erkänna att den kom och gick bättre än vad den brukar. Kan bero på mycket jobb i kombination med långa sammanhängande ledigheter. Eller så hade jag bara noll koll.

Helgen då. Vi har slappat på stugan sedan i torsdags, firat Lillajul med god mat och galna samtal och skratt, tittat på havet och klappar kissor. Typ så här:


Promenerat med rymlingen


Njutit av tystnaden och havet. +3 grader när jag badade i fredags.


Lagat julskinka och fått/gett Lillajulklapp 


Enda paret strumpor gick sönder :-(


Men det fixade jag :-) målartape är grejer det.

 
Vi pyntade oss lite. Eller fönstren.


Brasmys i massor. Liksom oduschade kroppar, samma temugg i fem dagar och 12 timmars nätter. Najs.

Och nu. Nu ska jag sova så jag orkar med två dagars äventyr i Sverigelandet. Tjolahopp på det.

3 kommentarer:

Hovdamen sa...

Vintern är sorglig. Jag längtar redan till sommaren igen...

DDT sa...

Badade? På allvar? BADADE? Det finns en bastu va? Snälla, säg att det finns en bastu.

Stina sa...

Är du stollig???? BADADE??? Jeeeeeeeeeeeeeesus, jag hade frusit till is och dött!