måndag 11 maj 2015

Sammanfattning


  • Strålande väder med undantag för myspysisoffanregn under söndagen
  • Kaputt bil fått första hjälpen och Mannen kom hem <3 
  • Kombinationen gräsänka och strömavbrott gjorde att jag kunde dejta John Blund just efter  klockan åtta i fredags
  • Middag och uppesittarkväll med sommargrannar
  • Ovanstående resulterade  i en sovande, snarkande man hela söndagen som också var Mors dag här. Gissa vem som lagade Morsdagsmiddagen? Just det. Inga barn visade sig heller.
  • Planterat, funderat, släpat och planerat. Mycket planer där ute. Tyvärr verkställs det väldigt lite per år.
  • Jobbat, jobbat, jobbat, kul, kul, kul, stressigt, stressigt och stressigt. Men idag är min kollega tillbaka och då blir det lugna puckar. Hoppas vi.
  • Och det värsta till sist då. Det verkar som om min nya arselbedövning gav upp efter 16 dagar :-(  Har ont som i storhelvetet och ska ringa idag för att kolla vad vi ska göra.
Häpp! Nu kör vi ny vecka.

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Blandat kompott där. Tycker synd om rumpan och det onda. Och en ny kan man väl inte få....Kramar

Lippe sa...

Jävla arsle!!!
Och då menar jag inte Mannen! :)
16 dagar låter som lite väl kort för att man ska vara nöjd? Är det inte bland annat kortison i sprutan du år? Jag har fått vete att efter en sådan injektion ska man hålla sig lugn ett tag för att det ska hjälpa.
Du kan ju googla "lugn" får du se ;)
Kramar om både dig och arslet!