fredag 11 september 2015

Hej! :-)

Nu igen så, hoppas jag :-)

Mycket strul om vi säger så. Papperstjafs, begravningsbekymmer, sjukdomar, lägenhetstömningar, flyttlass, operationer, you name it.

Jobbat har jag också, heeeela sommaren. Blev lite turbulens även där men jag valde att ligga lågt så nu är jag ordinarie anställd :-) Najs!

Augusti och september har hittills bjudit på fint väder, vi har hunnit med några dagar och kvällar på havet.





Kissor och höns mår bra, flickorna tillbaka i Sverigelandet och sina studieorter, och vi, vi är som bäst på väg på äventyr.

Allt bra hos er?

4 kommentarer:

Jigglypuffan sa...

Vad skönt att du är tillbaka! Ibland har man ju en massa måsten att ta hand om och livet är ju föränderligt! Fina sensommardagar har vi fått även här så bara passa på att suga åt sej solens näring så länge den varar! Nu mot sista skoldagen för veckan med sluttid 12.00 Najs det med ;-)
Kramar från östkusten!

tigerliljan sa...

Men så härligt att se ditt hav igen! Tack! Och jag hoppas att ditt jobb är bra, att dom fattar vilket fynd du är.

Anonym sa...

Skönt att du är tillbaka
/wera

Ezter sa...

Välkommen tillbaka! Ja, nu börjar det rätta till sig, har varit lite så där, blixten slog ner i Yngstas hus, så det har varit tuffa veckor. Men alla lever, det är huvudsaken :)