måndag 11 januari 2016

En tant är alltid en tant

Måste säga, jag är nog inte speciellt modern av mig.

Jag gillar gamla möbler, blommiga tapeter, porslin och glas i storleksordning i skåpen och kläderna färgmatchade i garderoben - på trägalgar från Epa och Tempo :-)

Jag uppskattar både min ajjfån och min platta, men blogga från dom? Inte min grej.

Så ännu en gång. Mannen. Köpt mig en ny laptop.


Ja, han är bara bäst. Den här tanten tycker även om överraskningar. En julklapp bestående av en Stockholmshelg, lunch med Singelmamman, middag med Shamrock + man, alltid lika trevligt och efterlängtat.  Det bästa var nog ändå musikalen Jersey Boys. Vilka killar! Vilka röster! Vad snyggt gjort, hela paketet. Och igen, vilka röster och underbar (gammal) musik. Om ni inte gjort det, se den!




Kan man bli groupie vid 51 års ålder?

7 kommentarer:

Baronessan sa...

Jag vill också se den. Men inte min Gubbe. Får väl gå själv då!
Tant är bra att va :D

Sus sa...

Sv: Du är så välkommen!

Jigglypuffan sa...

Älskar Peter Johansson men de andra är skitduktiga. Och vilken energi och vilken man du har, du fyndar inte bara bland möbler-)

Ezter sa...

Din man måste vara något utöver det vanliga :) Och dessa killar, de är så bra!

Maria sa...

Jag vill se!!! Kommer de till min stad framöver?!? Måste kolla upp det - de var ju toppenbra på Så ska det låta!!
Tror inte groupies har någon åldersgräns men de brukar nog vara singlar!
Kram

Tantaluran sa...

Gränsfall vännen......51-åringar ska väl sköta sig å sånt??

Susjos sa...

Jag är sååå glad att jag hittade någon att gå med, schlagerkompisen sa nej, liksom min bästa kompis. Jag fattade ingenting, vem vill inte se Jersey boys liksom? Min man nekade också. Visst har jag ju kunnat gå själv, men det är alltid roligt att se roliga saker tillsammans!
Så gissa om jag blev glad när min kompis som jag gjorde Ålandskryssningen med nämner att hon så gärna vill se Jersey Boys! Så nu har jag bokat biljetter, och jag tror inte att jag kommer att ångra mej! (PS: Är lite småförtjust i lilla Bruno. DS)