måndag 8 februari 2010

Lördagsgodis på en måndag?

OM det hade varit lördag idag, och OM jag hade fått en lördagsgodispåse och OM jag hade fått äta upp innehållet så hade den sett ut så här:

2 nötcreme
1 nutella (den lilla portionsasken)
10 punchpraliner
6 sockerbitar
4 gröna grodor
4 röda gelé hjärtan
6 ischoklad
10 tofféknappar
10 skogsbär
2 colaflaskor
1 marsipanlimpa

Suck...

Träning idag: Tittat på "L" som höll på och cykla ihjäl sig med EKG maskinen
Mat idag:
Äggröra och bacon
Tonfisk, lite ost, sallad och rivna morötter
Lite nötter
Pastagratäng med ost,skinka,champinjoner,spenat (ja, jag vet, jag vet...)
Turkjoggis, grynost och hallon

Har inte nån något kul och berätta!?

6 kommentarer:

Gafflan sa...

Inte så värst mycket kul faktiskt det är ju måndag!
För övrigt tycker jag att innehållet i din godispåse *dreglar* låter alldeles förträffligt. Varför är det inte lördag idag???? ;)

Sandra sa...

Inget roligt här heller, ska lägga barnen och njuta av lite egentid medan maken fixar det sista på toaletten, lider idag efter en nystart får inte äta mer får inte äta mer får inte!!!

Agneta sa...

Jag håller på att bli förkyld! Tjoho. Eller snarare AAATJOOO.

Bibban sa...

Du glömde dom vita seega ;))

Mollamaja sa...

HA! Jag kom ihåg min historie INNAN midnatt så det räknas som måndag hoppas jag.....Sorry att jag inte varit så aktiv med bloggkommentarer, vare sig här eller på de andra - men jag är förkyyyyyld...:-( Tvungen att hoppa av träningen idag. På min godislista skulle det stå chokladöverdragna cashewnötter och joghurtsrussin. Hmmm, och mörk chilichoklad och hallonpannacotta. Och glass. Och MAT.

Daniel sa...

Men man kan ju mixa ihop ALLT så blir det onyttigt blandat med nyttigt = mänskligt!